søndag den 1. august 2010

Mål på bordet

Jeg er en ivrig læser af thesimpledollar.com især tidligere da der var rigtigt mange gode indlæg om at vende sin privatøkonomi til det bedre. Han har for nyligt skrevet en serie af indlæg der hedder ten biggest mistakes, nummer ti handler om dårlig målsætning http://www.thesimpledollar.com/2010/07/30/ten-big-mistakes-10-poor-goal-setting/ og jeg er meget enig i at der skal håndgribelige mål på bordet og være en mulighed for at følge med i hvor langt man er i forhold til målet. Så når jeg virkelig vil tabe mig så må jeg have styr på målsætningen. Mit umiddelbare urealistiske mål er jo at sige nu skal jeg tabe 20+ kg og det skal være i år osv. Men efter at have drøftet det med Stine, er det bedre at beslutte at jeg skal følge pointkuren og tabe 10 kg. Så kan man se hvor længe det tager, og så tage 10 mere hvis det går godt og ellers justere så man når målet på de 10.

Et andet ønske er at få gang i træningen igen efter skulderskaden, som smådriller, så nu når Fitnessworld åbner et center lige i nærheden i morgen, skal det bruges når det er muligt. Jeg vil gerne have noget konditræning udover styrke, så mit mål er at løbe 3 km uden pause. Igen når det så er opnået kan man udvide med mere.


So here goes: 

Mål at tabe 10 kg!
Løbe 3 km uden pause!

Jeg forventer at der kommer statusopdateringer på disse mål løbende her på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar