onsdag den 25. august 2010

Status

Ja hvordan går det så?

Det er gået rigtigt godt, forløbet med pointkuren under ferien har vist sig at være en god måde at holde trenden. På trods af ferie, grillaftener, vin osv så har jeg alligevel haft et nogenlunde vægttab. Men skyerne vokser ikke ind i himlen og da jeg startede på job igen, faldt motivationen lige så stille. De dårlige undskyldninger dukkede op igen, mega travlt på arbejde, knap så meget nattesøvn osv osv.

Så vægten begyndte at stå stille og på trods af den dårlige stil er den heldigvis ikke steget så meget. Fitness World har åbnet et center ret tæt på og jeg har været afsted et par gange om ugen, så kombineret med cykelturen til job håber jeg at jeg kan få gang i vægttabet igen. Morgenmad og aftensmad fungerer ret godt, Stine er super god til at få lavet sund mad og finde på salater hvor jeg kan spise løs. Men maden på job er svær, overvejer lidt om jeg skal melde mig fra madordnignen og i gang med kedelig men kontroleret madpakke??? Som nævnt i DR programmet, så giver buffet effekten en ubevidst øgning i madindtag og hjernen underrapportere hvad den har spist, så hvis der lige ryger lidt ekstra mad og måske noget mere i løbet af dagen, kan det ødelægge det ellers gode resultat for cykeltur, og meget fornuftig morgen og aftensmad.

Alternativt skal jeg måske have gang i flere magre mælkeprodukter og noget mere protein.

Jeg synes det er svært!!!

Nå men i følge physicsdiet så ser mit foreløbe resultat således ud:


Som man kan se så har det stået stille den sidste uge, men ellers været et nogenlunde stabilt vægttab på 0.8-0.9 kg om ugen.

Løb status:
Jeg har løbet to gange om ugen, primært interval løb med 2 min løb og 1,5 min gang og af 5 gange. Det går fremad, men frygten for skader gør at jeg kommer til at øge mængden begrænset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar